U BiH im propao posao, a u Njemačkoj otvaraju još jednu fabriku
Podsjetimo, konzorcij pet domaćih firmi (Jaksche, ELAS, FAMOS, Netqom i Kaldera), uvezan u klaster preko firme Nikola Tesla (koju je osnovala Vlada RS-a), trebao je praviti šasiju, karoseriju, dijelove transmisije, kablove i punjač baterija za električni automobil Street Scooter, sve u iznosu od 10.000 eura po automobilu.
Mogućnost suradnje s Njemačkom poštom (Deutsche Post DHL), koja zapošljava skoro pola miliona radnika, davala je ozbiljnost cijelom projektu, no pokazalo se da je bh. proizvodnja "prodaja magle".
Njemački partneri povukli su se vrlo brzo iz BiH i proizvodnju preselili u Aachen, a dobavljači komponenti za 50 predserijskih vozila sudskim putem pokušavaju naplatiti svoj posao od javnog poduzeća Nikola Tesla.
Za to vrijeme u Njemačkoj je počela proizvodnja pod paskom tamošnje pošte, a koliko posao dobro ide, pokazuje podatak da se planira otvaranje još jedne fabrike.
Pokazalo se da planirana proizvodnja 10-ak hiljada električnih dostavnih vozila može zadovoljiti potrebe samo Deutsche Posta, dok interes za Street Scooterom pokazuju i drugi njemački privredni subjekti.
Zato će proizvodnja biti povećana na 20 hiljada vozila, a prvi "vanjski" kupac vozila postala je kompanija za prodaju ribe Deutsche See.
Street Scooter je dostupan u tri verzije – kao zatvoreni furgon, vozilo za platformu i pick-up. Dugačak je 4,6 metara, prima teret zapremine do 4,3 kubna metra, može pojuriti 80 km/h, uz voznu autonomiju do 80 kilometara s jednim punjenjem baterija.
Cijena: Od 32.000 eura po vozilu.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.