Izvršni direktor Boeinga priznao grešku proizvođača: Više od 170 aviona prizemljeno već četvrti dan
Izvršni direktor kompanije Boeing Dave Calhoun priznao je greške američkog proizvođača aviona dok više od 170 aviona ostaje prizemljeno četvrti dan, rekavši osoblju da će kompanija osigurati da se nesreća poput odvajanja panela na vratima na Alaska Airlinesu u zraku "više nikada ne ponovi".
Jedan od najviše rangiranih zvaničnika ove kompanije za proizvodnju aviona Stan Deal također je rekao na sastanku skupštine u fabrici gdje se proizvodi model 737 u Rentonu u Washingtonu da Boeing priznaje "svu ozbiljnost nesreće" dok pokreće provjere svojih kontrola kvaliteta i procesa, piše BBC.
Calhounove riječi bile su prvo Boeingovo javno priznanje grešaka otkako je u petak, 5. januara, u letu eksplodirao panel u gotovo punom putničkom avionu 737 MAX 9, ostavljajući zjapeću rupu pokraj sjedala koje je samo pukom slučajnošću bilo prazno na tom letu.
Helez u Jablanici: "Oružane snage BiH će biti tu sve dok se mještani ne vrate u svoje kuće"
Calhoun je rekao da ga je nesreća "potresla do kosti", i ponovo je pokrenula pritisak na Boeing zbog njegove problematične serije manjih aviona skoro pet godina nakon gobalne sigurnosne krize MAX-a izazvane smrtonosnim nesrećama u Indoneziji i Etiopiji.
"Kao prvo, pristupit ćemo ovome priznajući svoju grešku", rekao je Calhoun uposlenicima, prema navodima koje je objavio Boeing. "Pristupit ćemo tome sa 100 posto potpunom transparentnošću na svakom koraku."
Zastrašujuće slijetanje putničkog aviona u Portugalu: Udario je u pistu, frcale su iskre
Alaska Airlines i United Airlines, dva američka prevoznika koji koriste privremeno prizemljene avione, pronašli su olabavljene dijelove trupa na letjelicama sličnog tipa iz Boeingovog pogona, što je izazvalo strah da bi se takav incident mogao ponovo dogoditi.
Na odvojenom sastanku Boeing je rekao osoblju da se nalazi tretiraju kao "pitanje kontrole kvalitete" i da su u toku provjere kod Boeinga i dobavljača trupa Spirit Aerosystems, rekli su izvori upoznati s tim pitanjem.
Sada je sve na Federalnoj upravi za avijaciju SAD-a (FAA), regulatornoj agenciji koja će provesti daljnje inspekcije te odlučiti kada i hoće li sporni avioni ponovo dobiti dozvolu za letenje.
Dionice Boeinga na berzama padaju već nekoliko dana zaredom, a očekuje se da će se zbog zabrinutosti taj trend i nastaviti.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.