Vlasnica apartmana ogorčena: Noć uoči odlaska, javljaju da su pozitivne na koronu...
"Prijateljici mi večeras, u 22.30, javljaju gošće da su pozitivne na COVID. Sutra su trebale izaći i dolaze drugi...", započinje svoju priču na Facebook grupi, Martina Nimac Kalcina, Zajednice porodičnog turizma Hrvatske.
"Šalju joj tekst Airbnba da u situaciji kada gosti imaju COVID ostaju u tom smještaju za vrijeme izolacije te da Airbnb deaktivira smještaj i otkazuje sve buduće rezervacije. Je li to moguće? Ona će pokušati zvati Stožer i naći im drugi smještaj, ali ovakav stav od Aira??? A sutra joj dolaze novi gosti", nastavlja Martina situaciju u kojoj se našla njena prijateljica Lucija T.
Inače, Airova ažurirana pravila su, za one iznajmljivače koji možda nisu pažljivo čitali, u ovakvim situacijama takva da je kao posrednik sa sebe apsolutno skinuo bilo kakvu odgovornost, pa je već i u slučajevima sumnje na zaraženost gostiju za domaćina predvidio deaktiviranje profila apartmana i poništavanje budućih rezervacija.
Utjeha bi iznajmljivaču valjda trebala biti i činjenica što neće, ako ga ima, ostati bez statusa "superdomaćina", piše Slobodna Dalmacija.
Bez simptoma
Dvije engleske gošće iz ove priče očito su ponešto bile upućene u potencijalnu COVID situaciju što su odmah, pozivajući se na svoja Air prava, dale do znanja splitskoj iznajmljivačici Luciji T., u čijem su apartmanu, za 150 eura dnevno, odsjele u Getu.
"Noć uoči odlaska iz apartmana 21-godišnje gošće zatekle su me telefonskim pozivom rekavši mi kako su pozitivne na koronu. Kod nas su boravile tjedan dana, ali sam iz prijašnjih razgovora s njima shvatila kako su i prije dolaska u naš apartman bile u nekom drugom smještaju u Splitu.
Danas su trebale otputovati avionom u Englesku, pa su dan prije u jednom privatnom laboratoriju u Splitu napravile brzi antigenski test. Pokazao je kako su zaražene unatoč tome što su i jedna i druga cijepljene objema dozama i što nemaju nikakvih simptoma", govori Lucija.
Gošće su joj, kako ističe, odmah rekle kako, prema Airbnbovim pravilima, ne moraju napustiti apartman, ali i da mogu ostati još deset dana.
"I dulje od toga, do daljnjega. A da će Air nama blokirati datume. Nešto u tom stilu... Nisu bile bezobrazne, ali nisu se trudile ni pretjerano izaći nam u susret. One su se odmah javile Airu, isto sam učinila i ja, ali nisam još dobila nikakav odgovor", izjavila je Lucija.
Prošao rok za napuštanje apartmana
Obje su gošće, iako je prošao rok za njegovo napuštanje, još boravile u njenom apartmanu, a novi, strani gosti s regularnom rezervacijom, presretni zbog odmora u Splitu, ne znajući za dramu usred koje se našla, javili su Luciji kako su već stigli u grad. Odmah im je objasnila šta se događa, i zamolila za strpljenje.
"U tih deset dana o kojima one govore, mi imamo još tri rezervacije. Još tri smjene!!! Kako ćemo mi priopćiti ljudima da ne mogu, ako one ostaju, ući u uredno rezervirani apartman. Ne znam, ne znam...", poručuje Lucija.
Ističe kako je pokušavala pronaći rješenje za dobrobit svih.
"Ali kako?! Kad u Splitu praznog apartmana, u koji bi eventualno mogla uputiti tek pristigle goste, nema ni za lijek. Pogotovo ne za razdoblje od deset dana. Možda, rezignirano je primijetila, jedino slobodni hotelski smještaj po cijeni od najmanje 20 ili 30 tisuća kuna za toliki broj dana. Nazvala je 113, barem je to mogla, i naišla, kaže, na puno razumijevanje", dodaje Lucija.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.