"Obnova platoa samo je početak - građane uskoro očekuje nova Skenderija"

Anadolija
"Obnova platoa samo je početak - građane uskoro očekuje nova Skenderija"
Renoviranje platoa Kulturno-sportskog centra Skenderija najevidentniji je dio radova na jednom od spomenika i simbola glavnoga grada Bosne i Hercegovine, čiji menadžment kaže da bi u narednom periodu ovaj objekt trebao dobiti stari sjaj.

Još od otvaranja 1969. godine, Skenderija je bila glavno mjesto okupljanja građana, koji su se radovali mnogim utakmicama odigranim u ovoj dvorani, ali i raznim sajmovima, zbog kojih je Sarajevo i nazivano "Sajamskim gradom". Bila je to radost svih građana sve do '90-ih godina, kada je, zbog rata u BiH, za Skenderiju nastupilo "mračno razdoblje".

Poslije rata, neulaganja, ali i otvaranje velikog broja tržnih centara bacaju u neku vrstu zaborava ovo kultno okupljalište građana, zbog čega je menadžment Skenderije odlučio početi s novim ulaganjima i obnavljanjem ovog, nekada reprezentativnog objekta.

“Nakon mnogo godina došlo je do rekonstrukcije platoa. Ovaj put zaista smo se potrudili da taj plato dobije bolji vizuelni izgled i potpuno novi kvalitet. Ono što je specifično jeste da se radi o jednim od najkvalitetnijih ploča. Mi se nadamo da će za građane ovo biti nešto novo i nadam se da će oni, prije svega, uživati u nekoj novoj Skenderiji”, istaknuo je Amer Kapo, direktor KSC Skenderija u razgovoru za Anadoliju.

Podsjetio je da se u Skenderiju nije mnogo ulagalo od 1969. godine, te da je obnova platoa jedan od prvih koraka da se dođe "do neke nove Skenderije", iza koje već stoji mnogo uspjeha i rezultata, među kojima je i to da je Skenderija 1969. pokrenula prvi Sajam turizma i sporta u bivšoj Jugoslaviji.

”Skenderija je bila čuvena i po samom sajmu. Sarajevski sajam je bio prepoznatljiv otkako je nastala Skenderija. Nažalost, nakon 2012. godine ona nije u funkciji i ono što je prioritet u prva tri mjeseca naredne godine jeste da iznađemo sredstva i da je dovedemo u red na način da ona bude reprezentativni objekt za održavanje sajmova”, pojasnio je Kapo.

Istaknuo je da moraju investirati u nešto što će im kasnije i dati sredstva kako bi sama Skenderija preživjela, te je dodao da će dati sve od sebe da vrate brend Sarajevskog sajma, za što su već pronašli partnere u narednoj godini.

Jedan od najtežih "udaraca" Skenderija je pretrpjela 2012. godine, kada se od težine snježnog pokrivača urušio krov Ledene dvorane Skenderija, koja je bila jedan od velikih izvora prihoda zbog čega je, prema mišljenju direktora, Skenderija nekako sklonjena u stranu i nije više centar pažnje.

Zbog toga, jedan od glavnih ciljeva menadžmenta jeste povratak ljudi u Skenderiju, koja "samo može živjeti ukoliko je ispunjena građanima", tvrdi direktor Kapo, te dodaje da zbog toga daju i mogućnost velikom broju mladih ljudi da pokrenu svoj biznis po izuzetno povoljnim uvjetima.

”Cilj je vratiti ljude u Skenderiju, da je osjećaju svojom. Građani BiH su na neki način vezani za Skenderiju i sigurno ne smijemo dopustiti da ona padne u zaborav. Trudimo se da vratimo povjerenje građana”, poručio je Kapo.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Povezano

/ Najnovije