Tvorac Oculusa tvrdi da pravi VR uređaj koji će vas ubiti u stvarnom životu ako umrete u igrici?!
Video igrice svake godine postaju sve realističnije, no stvari su možda konačno otišle predaleko.
Palmer Luckey tvorac je Oculusa, uređaja za virtualnu stvarnost (kompaniju je prodao Facebooku, op.a.), koji igračima omogućavaju da "urone" u svoje video igre.
A, sada je otišao i korak dalje - naime, pokušava da napravi VR uređaj koji bi mogao ubiti korisnika?!
Građani Vogošće na ulicama: I večeras održali protest, a evo šta traže
Ideja koja stoji iza NerveGeara, kako je uređaj nazvan, jest povezati igračevo virtualno iskustvo sa stvarnim životom, što znači da ako umru u igrici koju igraju, umiru i u stvarnom svijetu...
Uređaj, koji je inspiriran animeom Sword Art Online, u kojem hiljade igrača zaglavi u VR svijetu, radi tako da uoči kada je igrač umro u igrici, te prikaže posebnu nijansu crvene boje. Kada se na ekranu pojave riječi 'game over' (igra je gotova, eng), tri modula eksplodiraju, "uništavajući mozak korisnika".
Luckey kaže da uređaj još nije blizu dovršetka i da će mu trebati još nekoliko godina da ga potpuno "dotjera", s krajnjim ciljem da stvori uređaj koji savršeno usklađuje online iskustvo igrača sa stvarnim svijetom.
Na svom blogu piše: "Želite NerveGear, nevjerojatan uređaj koji savršeno rekreira stvarnost koristeći izravno neuronsko sučelje koje je također sposobno ubiti korisnika.
Počelo glasanje za najbolju video igru u ovoj godini: Jedna je veliki favorit
"Ideja o povezivanju stvarnog života s virtualnim avatarom oduvijek me fascinirala - ovako trenutno podižete ulog na maksimalnu razinu i prisiljavate ljude da temeljno promisle o tome kako komuniciraju s virtualnim svijetom i igračima u njemu. Ovo je područje mehanike videoigara koje nikada nije istraženo."
Dodao je: "Dobra vijest je da smo na pola puta do stvaranja pravog NerveGeara. Loša vijest je da sam do sada razradio samo polovicu mehanizma koji ubija. Za savršena VR polovinu jednačine treba još mnogo godina."
Očito, Luckey ima neke brige oko uređaja, kao što je onaj da bi mogao slučajno ubiti korisnika u krivo vrijeme - pa je ovo zato trenutno samo "umjetnički dekor u uredu".
Kaže: "Ovo, naravno, nije savršen sistem. Imam planove za mehanizam protiv neovlaštenog otvaranja koji će, poput NerveGeara, onemogućiti uklanjanje ili uništavanje uređaja. Ipak, postoji veliki broj kvarova koji bi se mogli dogoditi i ubiti korisnika u krivo vrijeme. Zbog toga se nisam dovoljno ohrabrio da ga osobno upotrijebim, a također sam uvjeren da bi, kao u SAO-u, 'konačno okidanje' doista trebalo biti vezano uz agenta visoke inteligencije."
"Ovo je također, koliko ja znam, prvi nefikcijski primjer VR uređaja koji zapravo može ubiti korisnika. Neće biti posljednji", zaključio je.
Luckey već neko vrijeme raspravlja o ovim stvarima:
The concept of videogames with physical consequences as severe as death are a sci-fi staple, but seen as beyond the pale in real life. Given the popularity of motorsports, extreme athletics, etc: Why?
— Palmer Luckey (@PalmerLuckey) March 9, 2021
Luckey je nakon Oculusa osnovao Anduril Industries, kompaniju koja proizvodi sisteme za nadzor i odbranu - temeljene na umjetnoj inteligenciji - za američku vojsku. Nedavno su sklopili ugovor vrijedan milijardu dolara, i to s komandom specijalnih operacija Sjedinjenih Država.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.