Istraživanje u Njemačkoj: Telefoni i pametni satovi mjenjaju kartice i keš

1
Radiosarajevo.ba
Istraživanje u Njemačkoj: Telefoni i pametni satovi mjenjaju kartice i keš
Foto: DPA / Plaćanje telefonom

Beskontaktno plaćanje telefonom ili pametnim satom u Njemačkoj u pojedinim potrošačkim grupama, prije svega među mladima, postaje bezmalo standard.

Prema studiji udruženja za digitalizaciju Bitkom, danas svaki četvrti potrošač u zemlji robu i usluge svakodnevno plaća telefonom ili satom, a skoro svaki drugi najmanje jednom nedeljno.

Međutim, dvije petine među više od 1.000 ispitanika još nikada nije koristilo mogućnost beskontaktnog plaćanja svojim pametnim uređajem, navodi Bitkom u studiji objavljenoj u ponedeljak, 24. juna.

Održana svečana akademija: Unaprijeđeno 176 policijskih službenika Federalne uprave policije

Održana svečana akademija: Unaprijeđeno 176 policijskih službenika Federalne uprave policije

Taj vid plaćanja se drastično raširio od prethodne studije, u jesen 2022 godine.

Tada je telefon ili sat za plaćanje svakodnevno koristilo 13 posto ispitanika, jedan od troje najmanje jednom nedeljno, a 55 posto nije nikada.

Ne neočekivano, pametno plaćanje je uobičajenije među mladima.

X će početi naplaćivati funkciju koja je uvijek bila besplatna na svim društvenim mrežama

X će početi naplaćivati funkciju koja je uvijek bila besplatna na svim društvenim mrežama

Sada je već 83 posto građana između 16 i 29 godina starosti najmanje jednom u prethodnih godinu dana prislonilo svoj uređaj uz terminal za plaćanje.

Taj udio je sa 75 posto nešto manji u grupi 30-49 godina, a sa 68 posto još manji među onima stasrosti između 50 i 64 godine.

Oni sa najmanje 65 godina telefonom ili satom plaćaju daleko rijeđe - samo jedan od pet ispitanika je odgovorio potvrdno.

Prava mala revolucija: Koje su prednosti i mane pametnog prstena

Prava mala revolucija: Koje su prednosti i mane pametnog prstena

Kada se saberu svi oblici beskontaktnog plaćanja, dakle i kreditnim ili debitnim karticama, neku od opcija svakodnevno koristi oko 40 posto građana, a 94 posto najmanje jednom nedeljno.

Tu mogućnost nikada nije koristilo samo dva posto ispitanika, naspram 10 posto nepune dvije godine ranije, navodi Bitkom, prenosi dpa.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Komentari

Prikaži komentare (1)

/ Povezano

/ Najnovije