Lidl uvodi naknadu za uslugu koja je dosad bila besplatna

4
Radiosarajevo.ba
Lidl uvodi naknadu za uslugu koja je dosad bila besplatna
Foto: YouTube/Screenshot / Lidl

Kupci Lidla morat će se prilagoditi novoj naknadi. Reakcije su podijeljene, a jedna stručnjakinja za zaštitu okoliša kritikovala je ovu mjeru.

Lidl uvodi naknadu za plastične vrećice za voće i povrće od 1 cent. 

Promjene u supermarketima i diskontnim lancima često izazivaju nezadovoljstvo potrošača. Sada su neki kupci nezadovoljni dodatnom stavkom na računu. Naime, Lidl je počeo naplaćivati uslugu koja je dosad bila besplatna, piše Fenix.

Bosna i Hercegovina saznala potencijalne rivale u grupi na Svjetskom prvenstvu

Bosna i Hercegovina saznala potencijalne rivale u grupi na Svjetskom prvenstvu

Iznos koji se naplaćuje je minimalan – samo 1 cent, a cilj je zaštita okoliša.

Na TikToku, korisnik Der Filialleiter, koji radi kao voditelj jedne Lidlove poslovnice, objavio je video u kojem kaže: "Dogodilo se – sada i u Lidlu plastične vrećice za voće i povrće koštaju 1 cent."

To znači da će svi koji u Lidlu kupuju voće i povrće na vagu te ga pakuju u plastične vrećice, od sada morati za svaku vrećicu platiti dodatni cent.

Kaufland je već ranije uveo ovu mjeru, a neki kupci su burno reagirali. Slično su se pobunili i kupci Aldija, kada je taj lanac uveo istu praksu u nekim trgovinama.

Kupci pokušavaju izbjeći plaćanje plastičnih vrećica

Neki kupci odmah su pronašli način kako izbjeći plaćanje. Jedan korisnik TikToka napisao je:
"Samo ću uzeti vrećice iz pekarskog odjela."

Ekološki stručnjaci: "Postoje veći problemi od plastičnih vrećica"

Organizacija za zaštitu okoliša NABU (Njemački savez za očuvanje prirode) ovu naknadu smatra simboličnom i nedovoljno učinkovitom.

Stručnjakinja NABU-a Katharina Istel za medije je izjavila:

"Mala plastična ili papirnata vrećica puno je bolja od unaprijed zapakovane ambalaže jer troši manje materijala. Glavni problem nisu tanke jednokratne vrećice, već prevelika ambalaža u kojoj dolazi voće i povrće. Plastična ambalaža je sedam do osam puta materijalno intenzivnija od jednokratnih vrećica."

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Komentari

Prikaži komentare (4)

/ Povezano

/ Najnovije