Lidl uvodi naknadu za uslugu koja je dosad bila besplatna

4
Radiosarajevo.ba
Lidl uvodi naknadu za uslugu koja je dosad bila besplatna
Foto: YouTube/Screenshot / Lidl ulazi na velika vrata u BIH

Kupci Lidla morat će se prilagoditi novoj naknadi. Reakcije su podijeljene, a jedna stručnjakinja za zaštitu okoliša kritikovala je ovu mjeru.

Lidl uvodi naknadu za plastične vrećice za voće i povrće od 1 cent. 

Promjene u supermarketima i diskontnim lancima često izazivaju nezadovoljstvo potrošača. Sada su neki kupci nezadovoljni dodatnom stavkom na računu. Naime, Lidl je počeo naplaćivati uslugu koja je dosad bila besplatna, piše Fenix.

Vučić se opet javio na 'skriveni broj':  'Mile mi je ispričao šta se desilo. To je skandalozno'

Vučić se opet javio na 'skriveni broj': 'Mile mi je ispričao šta se desilo. To je skandalozno'

Iznos koji se naplaćuje je minimalan – samo 1 cent, a cilj je zaštita okoliša.

Na TikToku, korisnik Der Filialleiter, koji radi kao voditelj jedne Lidlove poslovnice, objavio je video u kojem kaže: "Dogodilo se – sada i u Lidlu plastične vrećice za voće i povrće koštaju 1 cent."

To znači da će svi koji u Lidlu kupuju voće i povrće na vagu te ga pakuju u plastične vrećice, od sada morati za svaku vrećicu platiti dodatni cent.

Kaufland je već ranije uveo ovu mjeru, a neki kupci su burno reagirali. Slično su se pobunili i kupci Aldija, kada je taj lanac uveo istu praksu u nekim trgovinama.

Kupci pokušavaju izbjeći plaćanje plastičnih vrećica

Neki kupci odmah su pronašli način kako izbjeći plaćanje. Jedan korisnik TikToka napisao je:
"Samo ću uzeti vrećice iz pekarskog odjela."

Ekološki stručnjaci: "Postoje veći problemi od plastičnih vrećica"

Organizacija za zaštitu okoliša NABU (Njemački savez za očuvanje prirode) ovu naknadu smatra simboličnom i nedovoljno učinkovitom.

Stručnjakinja NABU-a Katharina Istel za medije je izjavila:

"Mala plastična ili papirnata vrećica puno je bolja od unaprijed zapakovane ambalaže jer troši manje materijala. Glavni problem nisu tanke jednokratne vrećice, već prevelika ambalaža u kojoj dolazi voće i povrće. Plastična ambalaža je sedam do osam puta materijalno intenzivnija od jednokratnih vrećica."

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Komentari

Prikaži komentare (4)

/ Povezano

/ Najnovije