Kako je jedan radar u Bosni i Hercegovini vjerovatno spasio živote?

1
Radiosarajevo.ba
Kako je jedan radar u Bosni i Hercegovini vjerovatno spasio živote?
Foto: N.G./Radiosarajevo.ba / Ilustracija / Radar

Na lokaciji Šervalov kuk, na magistralnom putu Karanovac - Crna Rijeka, u opštini Mrkonjić Grad, već više od godinu dana koliko je prošlo od postavljanja stacionarnog radara nije zabilježena nijedna nezgoda.

To mjesto je, inače, identifikovano kao crna tačka, i baš tu je 2021. evidentirano devet nezgoda, od kojih je jedna završila tragično.

"Stacionarni radar postavljen na lokalitetu Šervalov kuk u devet mjeseci ove godine evidentirao je 13.151 prekršaj, što bi u prosjeku bio 1.461 prekršaj mjesečno", rečeno je za Nezavisne iz Policijske uprave Mrkonjić Grad.

Policija blokirala ulaze prema Igmanu: Planina ispunjena posjetiteljima unatoč gužvama

Policija blokirala ulaze prema Igmanu: Planina ispunjena posjetiteljima unatoč gužvama

Istog dana, 17. oktobra 2022, stacionarni radari su počeli da rade na Šervalovom kuku i na još četiri lokacije koje pokriva PU Mrkonjić Grad. Tri crna stuba nalaze se na području opštine Mrkonjić Grad, a po jedan na području Šipova i Ribnika.

Ovi radari su u devet mjeseci ove godine evidentirali ukupno 21.901 prekršaj, što bi u prosjeku iznosilo 2.433 mjesečno. Neki su zabilježili i izuzetno opasnu vožnju.

Koliko je dopušteno prekoračiti brzinu da se ne aktivira policijski radar?

Koliko je dopušteno prekoračiti brzinu da se ne aktivira policijski radar?

"Na području koje operativno pokriva Policijska uprava Mrkonjić Grad prekršaj sa najvećim prekoračenjem dozvoljene brzine kretanja evidentiran je stacionarnim radarskim sistemom u mjestu Podbrdo, opština Mrkonjić Grad, gdje je utvrđena brzina kretanja od 171 km/h na dijelu puta gdje je ograničenje 50 km/h, a što je preko dozvoljene brzine od čak 121 km/h", kažu iz mrkonjićke policije.

Zaključuju da je očigledno da pojedini vozači i pored stalnih upozorenja da su na putevima postavljeni radari ipak nemaju svijest o značaju poštovanja saobraćajnih propisa i time ugrožavaju i svoju i sigurnost drugih učesnika u saobraćaju.

Mrkonjićka policija ističe da je analizom ustanovljeno da je brzina neprilagođena uslovima na putu jedan od najčešćih uzroka saobraćajnih nezgoda. 

Sprječavanje 'divlje' vožnje: Kako funkcionišu radari u Kantonu Sarajevo?

Sprječavanje 'divlje' vožnje: Kako funkcionišu radari u Kantonu Sarajevo?

Inače, stacionarni radarski sistem ima mogućnost automatske detekcije brzine za sva vozila u vidnom polju, do 320 km/h, u odlasku i dolasku. Taj sistem detektuje prekoračenje brzine, nakon čega se vozač automatski registruje i sankcioniše.

"Policijska uprava Mrkonjić Grad apeluje na vozače da poštuju saobraćajna pravila i propise, prilagode brzinu uslovima na putu, ne započinju vožnju i ne upravljaju vozilom pod dejstvom alkohola, te da odgovornim ponašanjem zaštite sebe i druge učesnike u saobraćaju", poručuju iz mrkonjićke policije.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Komentari

Prikaži komentare (1)

/ Povezano

/ Najnovije