Bee Gees weekend na 90,20

Radiosarajevo.ba
Bee Gees weekend na 90,20

Braća Gibb rodila su se na Isle of Man u Engleskoj. 1. septembra 1946. rođen je najstariji brat Barry, punim imenom Barry Alan Crompton Gibb, a tri godine kasnije, 22. decembra 1949. u porodicu Gibb pristigla su i dva brata blizanca Robin Hugh i Maurice Ernest Gibb. Porodica Gibb preselila se iz Isle of Mana u rodni grad oca Hugha Gibba, Chorlton-cum-Hardy u Manchesteru u Engleskoj već početkom 1950. Dečki su počeli pjevati već u vrtiću, u lokalnom dječijem horu, a njihov prvi javni nastup bio je u lokalnoj kino dvorani gdje su se uvijek održavale dječje predstave i pjevanja. U to vrijeme sva su djeca na toj kino pozornici pjesme izvodila na play-back, otvarajući usta uz snimljenu kompoziciju. Jako interesantno je da su braća Gibb kasnila na svoj prvi nastup i dok su trčali prema dvorani, Mauriceu je ispala kaseta na pod i razbila se. U općoj panici koja je nastala, braći nije preostalo ništa drugo nego da se popnu na pozornicu i pjevaju uživo. Izazvali su jako dobre reakcije kod publike, i bio je to prvi znak da bi dečki pjevanju mogli posvetiti svoj život.

1958, familija Gibb, uključujući i novog člana porodice, najmlađeg brata Andya, koji se rodio 5. marta 1958. godine, seli iz Manchestera u Australiju, u grad Redcliffe u Brisbaneu u Queenslandu. Mlada su braća vrijeme provodila pjevajući i nastupajući gdje god im se za to pružila prilika, od sajmova do cirkusa, zarađujući sitan novac za đeparac. Imena koja su si tada davali bila su the Rattlesnakes i Wee Johnny Hayes & the Bluecats. Pod tim imenom zapazio ih je promotor na lokalnom trkalištu Bill Goode, koji ih je odveo do lokalnog radio DJ-a Billa Gatesa, koji se oduševio malom braćom Gibb, a kako su Bill Goode i Bill Gates imali iste inicijale kao i braća Gibb (brothers Gibb), 'B' i 'G', odlučili su da će ih ubuduće zvati the Bee Gees, prema njihovim zajedničkim inicijalima.
Već 1960. godine the Bee Gees su nastupali u lokalnim televizijskim emisijama, a uskoro su počeli održavati i redovne nastupe u turističkom odmaralištu na obali Queenslanda. Najstariji brat Barry, koji je tada imao samo 14 godina, privukao je svojim pjesmama pažnju australskog pjevača Cola Joyea, koji se zainteresirao za dečke i osigurao im 1963. godine ugovor s izdavačkom kućom Festival Records. Tada su prvi puta službeno na papir stavili ime 'Bee Gees'. Objavili su nekoliko singlica, a Barry je također počeo pisati i neke svoje pjesme za druge australske muzičare. 1965. godine ostvaruju prvi manji hit, pjesmu 'Wine and Women', a njen uspjeh im je osigurao snimanje prvog pravog albuma kojeg izdaju pod imenom 'Barry Gibb and the Bee Gees Sing and Play 14 Barry Gibb Songs'.



Krajem 1966. godine porodica Gibb odlučuje se vratiti u Englesku i tamo pokušati započeti ozbiljniju muzičku karijeru. Tokom dugog putovanja brodom, u januaru 1967. godine, usred Oceana do njih je doprla vijest da je pjesma 'Spicks and Specks' s njihovog albuma, došla na prvo mjesto australske Top liste.
Njihov dolazak u Englesku u januaru 1967. godine nije obećavao blistavi nastavak karijere, jer su ih izdavačke kuće odbijale riječima da 'grupe više nisu u modi'. Ipak, pod svoje ih okrilje uzima Robert Stigwood, koji je Bee Geesima dodao još dva australska muzičara Vincea Melouneya na gitari i bivšeg dječjeg glumca Colina Petersena na bubnjevima. Njihov prvi zajednički singl izlazi iste godine, a nosi naziv 'New York Mining Disaster 1941', a ova zarazna kompozicija odmah ulazi u Top 20 s obje strane Atlantika. Robert Stigwood tada s pravom počinje tvrditi kako su Bee Gees najznačajniji novi muzički talent 1967. godine. Te godine izlazi i njihov prvi album nazvan 'Bee Gees' 1st', koji je oduševio kritiku i publiku ponudivši novi prizvuk rock&rolla i orkestriranih balada, među kojima su najveće uspjehe ostvarile 'To Love Somebody' i 'I Can't See Nobody'. Bee Gees kretali su se prema samom vrhuncu, a zatim izbacuju i novi hit 'Massachusetts', koji je tojac lansirao među najveće zvijezde top lista, nezaustavljive pogovo nakon još jednog hita 'World'.



Uspjeh grupe Bee Gees bio je vrtoglav, a tokom 1968. godine objavljuju čak dva hit albuma 'Horizontal' i 'Idea'. I dok je album 'Horizontal' sadržavao hitove 'Massachusetts' i 'Words', album 'Idea' donosi novi niz hitova, koje predvode 'I've Gotta Get a Message to You' i 'I Started a Joke'. Nakon albuma 'Idea', gitarista Vince Melouney odlazi iz grupe, a Bee Gees se ustaljuju u postavi u kojoj Barry Gibb svira ritam gitaru, a Maurice svira gotovo sve, bas, glavnu gitaru, klavjature, bubnjeve.. Robin Gibb uglavnom nije svirao niti jedan instrument već samo nastupa kao vokal. Novo veliko Bee Gees izdanje bio je album 'Odessa', objavljen 1969. godine, koji je donio novi zvuk, kompleksniji progresivni rock i orkestraciju. U to vrijeme, braća Barry i Robin počinju dolaziti u sukob oko kreativnog smijera grupe. Vrhunac tog sukoba nastao je oko izbora prvog singla s albuma 'Odessa'. Iako su svi preferirali pjesmu 'First Of May', Robin je inzistirao na pjesmi 'Lamplight', koja je bila njegov osobni favorit. Sukob je riješio njihov menađer Robert Stigwood, koji je dvojci jasno dao do znanja da je Barry predvodnik grupe, stoga Robin odlazi. Barry i Maurice objavljuju sljedeći album kao dvojac. Na albumu, koji nosi naziv 'Cucumber Castle' našao se novi hit 'Don't Forget to Remember', a u isto vrijeme i Robin objavljuje svoj prvi samostalni album 'Robin's Reign', na kojem također ima jedan hit - 'Saved by the Bell.' Iako Barry to nije odobravao, Maurice je bratu Robinu na albumu 'Robin's Reign' odsvirao bas i klavijature. Barry je također inzistirao i da njihov album 'Cucumber Castle' bude objavljen do Božića 1969. godine, kako bi na police trgovina stigao prije Robinovog solo albuma. 



Razdor među braćom ipak nije trajao dugo, pa se sva trojca ponovno ujedinjuju krajem 1970. godine. Osjećaji o vremenu kojeg su poveli razdvojeno najbolje se ocrtavaju u velikom broju tadašnjih sentimentalnih i emotivnih pjesama o samoći. Razvojenost ih je stajala i dobrih pozicija na britanskim top listama, no Bee Gees te 1970. godine osvajaju treće mjesto u Americi s pjesmom 'Lonely Days', koja se našla na njihovom novom zajedničkom albumu '2 Years On'. Uskoro slijedi i prvi hit broj jedan, pjesma 'How Can You Mend a Broken Heart?', skinuta s albuma 'Trafalgar' 1971. godine. Na ovom albumu prvi se puta pojavljuje i novi član benda, Geoff Bridgeford. Zanimljivo je i da se na naslovnoj pjesmi 'Trafalgar' od sve braće Gibb pojavljuje samo Maurice. 1972. godinu obilježava pjesma 'Run to Me' s novog albuma 'To Whom It May Concern', koja se iste godine penje i u britanski Top 10, prvi puta nakon pune tri godine.

Unatoč dobrom dosadašnjem uspjehu, 1973. godina bila je poražavajuća za Bee Gees. Album 'Life in a Tin Can' i njegov prvi singl 'Saw a New Morning', ostvarili su vrlo lošu prodaju i dogurali svega do 94. mjesta top liste. Još veći poraz doživljavaju ne objavljivanjem sljedećeg albuma 'A Kick in the Head Is Worth Eight in the Pants'. Na nagovor ljudi iz njihove američke izdavačke kuće Atlantic Records, menađer Stigwood organizovao je tada da grupa počne raditi sa slavnim soul producentom Arifom Mardinom. Rezultat suradnje bio je album 'Mr. Natural', objavljen 1974. godine, na kojem se nalazilo nekoliko R&B balada koje su jasno odredile daljnji muzički smijer grupe, koji će ih pratiti ostatak karijere. No, ni album 'Mr. Natural' nije ostvario značajniji interes, a producent Mardin potiče grupu da se okrenu soul vodama. Braća Gibb pokušala su oko sebe okupiti bend koji bi najviše ličio zvuku kojeg dobivaju u studiju. Glavni gitarista bio je Alan Kendall, za bubnjara su uzeli Dennisa Bryona, a na klavijaturama im se pridružio Blue Weaver, koji su do kraja '70tih činili 'Bee Gees band'. Maurice Gibb, koji je do tada svirao razne instrumente, od klavira, gitare, basa do nekih egzotičnih instrumenta kao što je primjerice mandolina, sada je na stageu zauzeo konačnu poziciju kao basista.

Na nagovor Erica Claptona, bend se seli u Miami na Floridu gdje početkom 1975. godine počinju snimati novi album. Iako su snimanje započeli s baladama, braća odbacuju ideje Mardina i Stigwooda i počinju snimati puno ritmičnije disko pjesme, pa tako nastaju 'Jive Talkin'' i 'Nights on Broadway', na kojoj Barry Gibb prvi puta pjeva falsetto, pri samome kraju pjesme. Bendu se jako svidio novi zvuk, a očito je i publika bila ponovno oduševljena jer album 'Main Course', objavljen iste godine, dolazi na same vrhove top liste i otvara im vrata brojnih popularnih radio stanica i predstavlja grupu mlađoj, urbanoj populaciji. Bio je to ujedno i prvi disko album braće Gibb. Falsetto Barrya Gibba postalo je osnova svakog sljedećeg snimanja, a kako je producent Mardin ispao iz kombinacije, braća angažiraju njegove suradnike Albhya Galutena i Karla Richardsona kao svoj produkcijski tim koji će ih pratiti ostatak '70tih.

1976. godine grupa objavljuje svoj novi album 'Children of the World', kojeg obilježava novootkriveno Barryov falsetto pjevanje i disko synthesizer zvuk kojeg proizvodi Blue Weaver. Prvi singl 'You Should Be Dancing' lansirao je grupu Bee Gees u sam vrh muzičke scene, kojeg još nisu okusili u Americi. Ipak, u isto vrijeme ovaj novi R&B/disco zvuk ne nailazi na odobravanje starih fanova njihove muzike iz '60tih.

Bee Gees 1977. godine objavljuju live album 'Here at Last...The Bee Gees...Live', sa snimkom koncerta održanog u Forumu u Los Angelesu 20. decembra 1976. U isto vrijeme počinju raditi i na svom novom albumu, kada im menađer Robert Stigwood predlaže da s nekoliko pjesama sudjeluju na soundtracku za nadolazeći film 'Saturday Night Fever'. Bee Gees odlučuju ustupiti svoje četiri nove pjesme, a ova će se odluka pokazati kao najveća prekretnica njihove karijere. Kulturnološki utjecaj ovog filma i njegovog soundtracka bio je nevjerojatan i nezaustavljiv, ne samo u Americi već i u čitavom svijetu, pokrenuvši lavinu disko muzike i razvoja disko muzičke scene u čitavom svijetu s ogromnim komercijalnim i kulturološkim razmjerima. Sva tri singla Bee Geesa 'How Deep Is Your Love', 'Stayin' Alive' i 'Night Fever' dospjela su do prvog mjesta svih svjetskih top lista, označivši čitavu eru disko muzike. Bee Gees također su bili autori pjesme 'If I Can't Have You', koju je za soundtrack otpjevala Yvonne Elliman, a pjesma je također osvojila vrhove top lista. Popularnost filma i soundtracka 'Saturday Night Fever' bila je tolika da su top liste osvajale i dvije različite verzije pjesme 'More Than a Woman'. Jedna je bila originalna verzija Bee Geesa, objavljena kao B strana singlice 'Stayin' Alive', a druga je bila hit verzija koju je na soundtracku otpjevala grupa Tavares. Zvuk braće Gibb bio je nezamjenjiv. Tijekom sljedećih osam mjeseci, počevši od Božića 1977. godine, braća Gibb bili su autori šest pjesama koje su držale prve pozicije američke top liste, čak 25 od ukupno 32 sedmice. Tri pjesme bile su objavljene pod njihovim imenom, dvije je snimio njihov najmlađi brat Andy Gibb, a jednu otpjevala Yvonne Elliman. Potaknut uspjehom istoimenog filma, soundtrack 'Saturday Night Fever' oborio je nekoliko rekorda i postao tada najprodavaniji album svih vremena. S brojkom od 40 miliona prodanih kopija, soundtrack 'Saturday Night Fever' je i dan danas najprodavaniji soundtrack svih vremena.



Bee Gees ne samo da su bili najpopularniji muzičari i izvođači kraja '70tih godina, već su i kao autori pjesama za druge izvođače također neprestano boravili na vrhovima top lista. Osim spomenute pjesme 'If I Can't Have You', koja je bila hit u izvođenju Yvonneu Elliman, braća Barry i Robin Gibb potpisali su i pjesmu 'Emotion', koja je u izvođenju Samanthe Sang također postala hit broj jedan, s Bee Geesima tek kao back vokalima. Godinu dana kasnije Barry Gibb je napisao i naslovnu pjesmu za filmsku verziju mjuzikla s Broadwaya 'Grease', koju je otpjevao Frankie Valli, a koja je također završila na prvom mjestu američke i svjetskih top lista. U jednom je trenutku tako na američkoj top listi među prvih 10 pjesama bilo čak pet njih kojima su autori bili braća Gibb. Bilo je to prvi puta u istoriji da jedni autori na ovakav način dominiraju top listom, nakon što su prije njih Beatlesi u aprilu 1964. godine zauzeli za redom svih prvih pet mjesta top liste.
1976. godine Bee Gees su snimili tri prepjeva Beatlesa – 'Golden Slumbers/Carry that Weight', 'She Came in Through the Bathroom Window' i 'Sun King' za muzički dokumentarac 'All This and World War II'. Troje braće Gibb također su s Peterom Framptonom glumili i u filmu 'Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band' 1978. godine, inspirisanom istoimenim klasik albumom Beatlesa iz 1967. godine. Iako je sam film bio naveliko reklamiran i očekivalo se da će ostvariti veliki komercijalni uspjeh, nepovezanost i raskomadanost priče rezultirali su time da je kritika film pokopala, a publika ignorisala. U to vrijeme, najmlađi brat Gibb, Andy Gibb, odlučio je slijediti  uspjeh svoje troje starije braće i pokrenuti vlastitu muzičku karijeru. U tome je uistinu i uspio jer su njegova prva tri singla, koje je sve producirao njegov brat Barry, osvojila vrh američke top liste.

Nakon uspjega soundtracka 'Saturday Night Fever', Bee Gees su 1979. godine objavili svoj novi vlasiti album koji je nosio naziv 'Spirits Having Flown'. Na njemu su se našla još tri hita broj jedan: 'Too Much Heaven', 'Tragedy' i 'Love You Inside Out', čime su Bee Gees uspjeli ostvariti čak šest uzastopnih brojeva jedan američke top liste u samo godinu i pol dana, što je bio rekord kojeg je mogla oboriti tek Whitney Houston. Pjesmu 'Too Much Heaven' Bee Gees su donirali za humanitarnu akciju 'Music for UNICEF', te su u januaru 1979. godine zajedno s Ujedinjenim Narodima organizovali koncert za UNICEF koji se prenosio u čitavom svijetu. Sav prihod od te pjesme braća Gibb donirala su u humanitarne svrhe.



Izniman uspjeh grupe Bee Gees zasjao je i ugasio se zajedno s disko erom. Do kraja 1979. godine disko muzika je rapidno izgubila na popularnosti, a kraj njenog uspjega označio je i kraj američke karijere Bee Geesa. Nakon tri godine nezaustavljivog kreativnog i komercijalnog uspjeha od 1975 do 1979. godine, Bee Gees će samo još jednom ući u Top 10 američke top liste, i to ne prije daleke 1989. godine. Međunarodna karijera Bee Geesa s druge je strane još uvijek uživala dobar uspjeh. 1981. godine Bee Gees objavljuju album 'Living Eyes', no zbog još uvijek aktualnog negativnog odnosa prema disko muzici album nije ušao ni u Top 40 američke top liste. 1983. godine Bee Gees ipak imaju uspjeha s novim albumom, soundtrackom za film 'Staying Alive', nastavak velikog hita 'Saturday Night Fever'. Soundtrack je ostvario milionsku prodaju u Americi, a Bee Gees na njemu sudjeluju s pjesmama 'Break Out', 'Life Goes On', 'Someone Belonging to Someone', 'I Love You Too Much', 'Woman In You' i naslovnom 'Stayin' Alive'.

Tijekom '80tih godina, braća Robin i Barry Gibb objavili su nekoliko samostalnih albuma, ali bez većeg uspjeha na top listama. No braća su ostvarivala veliki uspjeh na autorskom polju, pišući pjesme za druge muzičare kao što su Barbra Streisand, Dionne Warwick, Diana Ross ili Kenny Rogers, među kojima je Kenny Rogersov veliki hit s multimilionskom prodajom, duet s Dolly Parton, 'Islands in the Stream', te klasik hit Barbre Streisand 'Woman In Love'.

Uspjeh na top listama Bee Gees ostvaruju ponovno tek 1987. godine s albumom 'E.S.P.', njihovim prvim pravim albumom nakon 1981. godine. Album je originalno trebao nositi naziv 'Ecstasy', no braća su promijenila ime zbog mogućeg povezivanje s drogom, pa su album preimenovali u nerazumljivi 'E.S.P.'. Album se prodao u 3 miliona kopija, a sadržavao je novi hit singl 'You Win Again'. Iako je ovaj singl osvojio prvo mjesto brojnih top lista uključujući i onu britansku, u Americi je ipak uspio dogurati tek do 75. mjesta top liste.

10. marta 1988. godine najmlađi brat Andy umire u 30. godini života od myocarditisa, upale srčanog mišića uzrokovane virusnom infekcijom. Njegova braća izjavila su kako je Andyevo konzumiranje droge i alkohola u prošlosti vjerojatno oslabilo njegovo srce i učinilo ga podložnijim bolestima. Na svom sljedećem albumu 'One', objavljenom 1989. godine, Bee Gees su objavili pjesmu 'Wish You Were Here', koju su posvetili Andyu. Zanimljivo je da su Bee Gees neposredno prije Andyeve smrti bili odlučili da svojeg najmlađeg brata uključe u svoju grupu i da postanu četvorka. Na spomenutom albumu 'One' našao se osim pjesme 'Wish You Were Here' i njihov prvi američki top 10 hit nakon gotovo 10 godina, a bila je to pjesma 'One'. Nakon izlaska ovog albuma Bee Gees su krenuli na svoju prvu svjetsku turneju u posljednjih 10 godina.

Nakon svog sljedećeg albuma 'High Civilization', objavljenog 1991. godine Bee Gees odlaze na europsku turneju, a s albuma skidaju i britanski Top 10 hit 'Secret Love'. Nakon turneje za Barrya Gibba započinju ozbiljni problemi s leđima, koji su zahtjevali čak i operaciju, no rane '90te nisu označili zdravstveni problemi samo jednog Gibba. Mlađi brat Maurice imao je ozbiljne probleme s alkoholizmom, s kojim se borio godinama, no napokon je i taj problem uspio riješiti uz pomoć Anonimnih Alkoholičara.

1993. godine Bee Gees objavljuju album 'Size Isn't Everything', na kojem se našao britanski Top 5 hit 'For Whom the Bell Tolls'. Četiri godine kasnije objavljuju album 'Still Waters', koji se prodao u preko četiri milijuna kopija i debitirao je na 11. mjestu američke top liste. Prvi singl s albuma bila je pjesma 'Alone', još jedan britanski Top 5 hit, a američki top 30 hit.
Krajem 1997. godine Bee Gees nastupaju u MGM Grand hotelu u Las Vegasu na koncertu pod nazivom 'One Night Only'. Snimka ovog nastupa objavljena je na njihovom drugom live albumu koji se prodao u preko 5 miliona kopija. Osim pjesama grupe Bee Gees, braća Gibb izveli su i nekoliko drugih svojih autorskih pjesama koje su bile popularne u izvođenju drugih muzičara, među kojima i pjesmu 'Guilty' koju su napisali za Barbru Streisand. Najavljujući ovu pjesmu, Barry Gibb je rekao 'Izvest ćemo jednu našu pjesmu koju pjeva Barbra Straisand, no bit će to pjesma 'Guilty', jer bi izvođenje pjesme 'Woman In Love' ipak bilo malo čudno!' Tokom koncerta Bee Gees su izveli i pjesmu 'Don't Throw It All Away', a za vrijeme njenog izvođenja putem video walla je puštena i snimka njihovog pokojnog brata Andya, koji je tako zajedno s njima otpjevao tu pjesmu. Također, i za pjesmu 'Grease' Bee Gees su pustili snimljeni vokal Frankiea Vallia. Gošća na ovom koncertu bila je Celine Dion koja je s grupom izvela pjesmu 'Immortality'. Uspjeh live albuma 'One Night Only' rezultirao je velikom svijetskom turnejom istoga imena, kojoj je vrhunac bio nastup pred 56 hiljada gledatelja u na Wembley stadionu u Londonu 5. septembra 1998. godine. Turneja je vrlo uspješno završena na novom Olimpijskom stadionu u Sydneyu u Australiji, u martu 1999. godine. Bee Gees su kraj stoljeća dočekali sa svojim posljednjim velikim koncertom pod nazivom 'BG2K', 31. decembra 1999. godine.

2001. godine grupa objavljuje svoj posljednji studijski album koji nosi naziv 'This Is Where I Came In'. Na albumu su svi članovi došli autorski do izražaja, pojedinačno i zajedno. Maurice je bio zaslužan za pjesme 'Man in the Middle' i 'Walking on Air'. Robin je na albumu sudjelovao s pjesmama 'Déjà Vu', 'Promise the Earth' i 'Embrace', dok je Barry potpisao pjesme 'Loose Talk Costs Lives', 'Technicolour Dreams' i 'Voice in the Wilderness'. Ostale pjesme potpisali su svi zajedno, uključujući i naslovni singl. Bee Gees su posljednji puta zajedno nastupili na koncertu 'Live by Request' kojeg je organizirao A&E.

Maurice Gibb iznenada umire 12. januara 2003. godine od komplikacija tokom operacije. Njegova braća odlučuju nastaviti djelovati pod imenom 'Bee Gees' u njegov spomen, no s vremenom ipak odustaju od ideje, zaželjevši da ime 'Bee Gees' ostane u sjećanju na svu trojicu braće. Iste sedmice kad Maurice umire, Robin objavljuje svoj novi solo album 'Magnet'. Iako se tokom godina provlačila ideja da dva preostala brata održe koncert s gostima u čast svojem pokojnom bratu, ideja se nikada nije realizovala. Od tada Barry i Robin nastavljalju raditi samostalno i nezavisno s drugim muzičarima.

Robin Gibb preminuo je 20. maja u 63. godini života nakon duge borbe s rakom jetre i debelog crijeva.



Grupa Bee Gees jedna je od najuspješnijih grupa svih vremena s prodanih preko 180 miliona albuma i singlova duž svijeta. Pjesma 'How Deep Is Your Love' njihova je najpopularnija i najizvođenija pjesma, sa čak 400 službenih prepjeva od strane drugih muzičara. Među muzičare koji su pjevali pjesme braće Gibb spadaju i Elvis Presley, Janis Joplin, Al Green, Eric Clapton, Lulu, Elton John, Tom Jones, Nina Simone, Feist, Billy Corgan, Robert Smith, Steps i Destiny's Child. Najpoznatije pjesme koje su potpisali braća Gibb, ali su ih otpjevali drugi muzičari, su pjesme 'If I Can't Have You' od Yvonne Elliman, 'Chain Reaction' od Diane Ross, 'Emotion' od Samanthe Sang, 'Warm Ride' od Grahama Bonneta, 'Guilty' i 'Woman In Love' od Barbre Streisand, 'Heartbreaker' od Dionne Warwick, 'Islands in the Stream' od Kennya Rogersa i Dolly Parton, 'Grease' od Frankiea Vallia i 'Only One Woman' od The Marblesa. Mnoge pjesme Bee Geesa bile su prepjevane od drugih autora tokom godina, jednako kao što je njihova muzika poslužila kao sample desecima hip hop izvođača.
The Bee Gees su osvojili četiri Grammy nagrade, upisani su u Rock and Roll Hall of Fame 1997. godine. U Australiji upisani su u Vocal Group Hall of Fame 2001. godine i u ARIA Hall of Fame 1997. Tokom 40 godina karijere, Bee Gees su prošli put od superzvijezda do predmeta sprdnje, ali činjenica je da su ostavili 'svoje prste' u gotovo svim muzičkim žanrovima, od rocka i popa do soula i dancea i jedni su od najproduktivnijih i najutjecajnijih muzičara svih vremena, i vrlo je malo muzičara u istoriji uspjelo dostići tako visok nivo utjecaja na razvoj popularne muzike.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Najnovije