Đorđe Jovančić: Kralj Lav je mjuzikl za sve generacije
Povodom ovog velikog projekta Đorđe Jovančić, redatelj, izvršni i muzički producent mjuzikla, ljubazno je odgovorio na nekoliko pitanja portala Radiosarajevo.ba.
Razgovarala: Jasmina Ćebo, Radiosarajevo.ba
Radiosarajevo.ba: Nakon uspješne produkcije popularnog mjuzikla Frozen, Kralj Lav će biti Vaš drugi po redu teatarski izazov. Najavili ste da u njemu učestvuju talentirana djeca iz Istočnog Sarajeva, Sarajeva, Travnika, Zagreba i Sombora. Kako se okupljala ekipa, obzirom da dolaze iz drugih gradova? Kako su tekle probe?
Jovančić: Sve su to učenici Basics škole iz cijele regije, s obzirom na to da mi od prethodne školske godine imamo otvoren Odsjek za online nastavu, tako da su nam to učenici. Međutim, mi smo se s tim učenicima viđali i mimo tih online časova (i putem skype), radili smo s njima i uživo i individualno, jer jedna učenica putuje iz Travnika svake sedmice da bi pohađala našu školu. I krenuli smo u jedan zaista hrabar potez i poduhvat. Te se taj online program pokazao kao veoma uspješan u kombinaciji sa tim dolascima i povremenim 'uživo' viđanjima.
Radiosarajevo.ba: Koje su inače specifičnosti rada u mjuziklu?
Jovančić: Mjuzikl kao muzičko-scenska forma jedan je od najzahtjevnijih teatarskih oblika, jer uključuje glumu, ples i pjevanje istovremeno. Dakle, kada zaključite da trebate u isto vrijeme da pjevate i možda trčite, nakon toga treba da glumite u ulozi, sve vrijeme, to je zaista veoma zahtjevno. Dodajmo da sve to rade djeca koja su amateri, mada mi njih ne volimo tako zvati. To ipak naši mali profesonalci sa kojima već dugo radimo, izgradili smo već jednu armiju koja sigurno kvalitetom i talentom može porušiti sve barijere.
Radiosarajevo.ba: Uspješno je snimljeno ukupno 12 songova. Kakva vrsta muzike je u pitanju i kojem uzrastu je sve namijenjena?
Jovančić: Mjuzikl Kralj lav je zapravo muzičko-scenska konotacija istoimenog Disneyevog filmskog ostvarenja iz 1994. godine za koju su muziku i songove napisali slavni Hans Zimmer i Elton John. I to je zapravo jedna od najljepših filmskih muzičkih uradaka koje su dokazale i brojne nagrade nakon premijere toga filma. 1997.godine na Brodwayu nastala je i prva muzičko-scenska adaptacija. Glumci tumače sve likove iz crtanog filma, pjevaju se svi songovi i zajedno sa svim tim scenskim efektima prepričava se ta jedna priča na daskama.
Jednu veliku životnu filozofiju nosi ovaj mjuzikl i to je ono zašto je zanimljiv i odraslima. Dakle, mogu da ga gledaju i djeca i odrasli, naravno sa nekog njihovog aspekta, svi su dobrodošli.
Radiosarajevo.ba: U predstavi učestvuje i 15 članova stručnog tima kojeg čine profesori Basics škole i saradnici koproducenti iz Pozorišta mladih Sarajevo. Možete li nam predstaviti autorsku ekipu?
Jovančić: Prvenstveno u produkcijskom timu mjuzikla ispred Basics škole stoje ljudi koji inače rade u školi kao nastavnici, predavači. Osim mene koji potpisujem režiju i scenario, tu je balerina Nadža Pušilo koja je kreirala koreografije i scenski pokret. Lutkar Sabit Agić potpisuje kostimografiju i scenografiju, a glumu je prilagodila Staša Dukić. Vokalni supervizor je Jelena Radović, a korepetitor je Marija Ivančević- Stipić, dok je ispicijent na projektu Marija Stevanović. Producent mjuzikla je Dalibor Perković, a video i grafički dizajn potpisuje Marko Jovančić. Za šminku je zadužena Maja Koristović - Talović. Ne smijem zaboraviti i tehnički dio ekipe iz Pozorišta mladih.
Radiosarajevo.ba: Zbog velike zainteresiranosti, otvorili ste i nove termine igranja. O kojim terminima je riječ i gdje se mogu kupiti karte?
Jovančić: Nakon premijere u četvrtak u 18,00, i ostala igranja su u Pozorištu mladih Sarajevo: četvrtak u 20,30, te u petak 17. juna u 18,00 i 20,30. Ulaznice se mogu kupiti na blagajni Pozorišta mladih Sarajevo ili putem facebook stranice Basic's škole. Stoga, ne propustite karavan za Afriku. Osigurajte mjesto za sebe“, poručuje Đorđe za kraj razgovora.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.