Propao joj godišnji odmor: Austrijanka tužila agenciju jer je "nestalo" more

0
Radiosarajevo.ba
Propao joj godišnji odmor: Austrijanka tužila agenciju jer je "nestalo" more
Foto: Pexels / Ilustracija - Plaža u Italiji

Dok se jedni žale na cijene na moru, drugi imaju još većih problema, jer su došli na ljetovanje, a nemaju more koje im je obećano.

Jedna Austrijanka ljetovala je u Italiji u primorskom mjestu Grado, u kojeg svake godine na odmor odlazi veliki broj Austrijanaca.

Kako piše domaći dnevni list Heute, Austrijanka je u katalogu jedne turističke agencije vidjela divnu plažu, pa je uplatila sebi godišnji odmor. Kada je stigla na plažu i htjela plivati u moru, ostala je zatečena.

Intervju | Adelisa Saračević, mezzosopranistica: "Lik Grubače je bio motivacija za pripremu opere"

Intervju | Adelisa Saračević, mezzosopranistica: "Lik Grubače je bio motivacija za pripremu opere"

More se povuklo i morala je prilično hodati da bi uspjela ući u njega.

To je jako razljutilo i pokvarilo joj godišnji odmor.

Fotografija koze koja odmara na ležaljci na plaži postala hit na društvenim mrežama

Fotografija koze koja odmara na ležaljci na plaži postala hit na društvenim mrežama

Nakon što se je vratila iz Italije u Austriju tužila je Turističku agenciju, međutim izgubila je sudski spor.

Advokat Turističke agencije Eike Lindinger, istakao je kako "nije bilo nikakvog relevantnog putničko-pravnog nedostatka" da bi Sud mogao drugačije odlučiti. Dizanje i spuštanje nivoa mora prirodni pokretači vodenih površina.

Lindinger tvrdi kako putnici "često imaju velika očekivanja" i ako odmor nije protekao onako kako su si oni to zamislili, očekuju od agencije "visoki iznos povratka novca". Kako je rekao za Heute, ako se to u rijetkim slučajevima i dogodi, "često je to samo pet posto".

Hit dana: Turisti donijeli kuhalo na plin i džezvu na plažu kod Splita, a onda su došli komunalci

Hit dana: Turisti donijeli kuhalo na plin i džezvu na plažu kod Splita, a onda su došli komunalci

Vezano uz navedeni događaj, pravnik Turističke agencije savjetuje uplatiteljima putničkih aranžmana da uvijek dokumentiraju i fotografiraju sve relevantne nedostatke, ako na njih naiđu.

"Nedostatke treba s lica mjesta prijaviti, time postoji mogućnost da ih se ukloni. Ako se šuti i tek nakon povratka kući podnesu zahtjevi, onda je to ekstremno teško za riješiti”, poručio je.

Kako piše "Heute" broj sudskih procesa u putničko-turističkom saobraćaju je u opadanju.

Prvi razlog je da su pravni odjeli Turističkih ureda i agencija sve bolji i stručniji i u većini slučajeva s nezadovoljnim klijentima postižu saglasnost bez sudskog postupka, a drugi je da su putovanja u vrijeme pandemije koronavirusa bila "teško moguća", što je također imalo uticaj na manji broj sudskih procesa u ovoj branši, piše Fenix.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Komentari

Prikaži komentare (0)

/ Povezano

/ Najnovije