Propao joj godišnji odmor: Austrijanka tužila agenciju jer je "nestalo" more
Dok se jedni žale na cijene na moru, drugi imaju još većih problema, jer su došli na ljetovanje, a nemaju more koje im je obećano.
Jedna Austrijanka ljetovala je u Italiji u primorskom mjestu Grado, u kojeg svake godine na odmor odlazi veliki broj Austrijanaca.
Kako piše domaći dnevni list Heute, Austrijanka je u katalogu jedne turističke agencije vidjela divnu plažu, pa je uplatila sebi godišnji odmor. Kada je stigla na plažu i htjela plivati u moru, ostala je zatečena.
Treba li zabraniti korištenje mobilnih telefona u školama?
More se povuklo i morala je prilično hodati da bi uspjela ući u njega.
To je jako razljutilo i pokvarilo joj godišnji odmor.
Fotografija koze koja odmara na ležaljci na plaži postala hit na društvenim mrežama
Nakon što se je vratila iz Italije u Austriju tužila je Turističku agenciju, međutim izgubila je sudski spor.
Advokat Turističke agencije Eike Lindinger, istakao je kako "nije bilo nikakvog relevantnog putničko-pravnog nedostatka" da bi Sud mogao drugačije odlučiti. Dizanje i spuštanje nivoa mora prirodni pokretači vodenih površina.
Lindinger tvrdi kako putnici "često imaju velika očekivanja" i ako odmor nije protekao onako kako su si oni to zamislili, očekuju od agencije "visoki iznos povratka novca". Kako je rekao za Heute, ako se to u rijetkim slučajevima i dogodi, "često je to samo pet posto".
Hit dana: Turisti donijeli kuhalo na plin i džezvu na plažu kod Splita, a onda su došli komunalci
Vezano uz navedeni događaj, pravnik Turističke agencije savjetuje uplatiteljima putničkih aranžmana da uvijek dokumentiraju i fotografiraju sve relevantne nedostatke, ako na njih naiđu.
"Nedostatke treba s lica mjesta prijaviti, time postoji mogućnost da ih se ukloni. Ako se šuti i tek nakon povratka kući podnesu zahtjevi, onda je to ekstremno teško za riješiti”, poručio je.
Kako piše "Heute" broj sudskih procesa u putničko-turističkom saobraćaju je u opadanju.
Prvi razlog je da su pravni odjeli Turističkih ureda i agencija sve bolji i stručniji i u većini slučajeva s nezadovoljnim klijentima postižu saglasnost bez sudskog postupka, a drugi je da su putovanja u vrijeme pandemije koronavirusa bila "teško moguća", što je također imalo uticaj na manji broj sudskih procesa u ovoj branši, piše Fenix.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.