Mnogi su se šokirali: NASA otkrila - Mars i Zemlja su jako slični

Mnogi su se šokirali: NASA otkrila - Mars i Zemlja su jako slični
Foto: Youtube / Snimka Marsa

Ranije ovog mjeseca, NASA -in rover Perseverance otkrio je 'potencijalno nastanjive uslove' na Crvenoj planeti. Perseverance je napustio Zemlju još 2020. godine i sletio na Mars u februaru sljedeće godine. Naučnici su od tada pomno posmatrali 28 milja širok krater Jezero.

"Naslage delte u krateru Jezero sadrže sedimentne podatke o potencijalno naseljivim uslovima na Marsu", otkrio je dio nedavne studije, planetarni naučnik David Paige.

"Iz orbite možemo vidjeti gomilu različitih naslaga, ali ne možemo sa sigurnošću reći da li je ono što vidimo njihovo izvorno stanje, ili vidimo zaključak duge geološke priče", planetarni naučnik David Paige , sa Univerziteta Kalifornije u Los Anđelesu , nastavio je.

Horor u moru: Plivao je nedaleko od obale kad ga je napao morski pas, mislili su prvo da je srčani

Perseverance snima slike i snimke Marsa dok istražuje planetu i šalje ih nazad na Zemlju. Na nekim slikama koje je NASA nedavno nabavila i podijelila na svojoj web stranici, primijetit ćete da neki dijelovi Marsa zapravo ne izgledaju toliko drugačije od Zemlje. Na našoj planeti postoji preko 70 pustinja, od kojih neke imaju nevjerovatne sličnosti sa Crvenom planetom.

Snimak Marsa se u posljednje vrijeme dijeli na društvenim mrežama, a neki ljudi su iznijeli svoje mišljenje o tome da liči na neke dijelove Zemlje.

NASA traži volontere za 'život' na Marsu

"NASA ima satelit na Marsu i izgleda baš kao zemlja, vanzemaljci u tržnom centru u Majamiju, samo je pitanje vremena i to je sve što kažem", napisala je jedna osoba prošlog mjeseca.

"Izgleda kao Egipat", rekao je drugi, dok je druga osoba to uporedila sa Arizonom.

Neko drugi je nastavio: "Veoma liči na neke djelove planete Zemlje!"

Pa, Mars zapravo ima dosta toga zajedničkog sa Zemljom. Obje planete imaju oko 24 sata dnevno, sezonske vremenske obrasce i slične vulkane i kanjone. Neki ljudi se možda nadaju da je Perseverance na Marsu u pokušaju da pronađe život na planeti, ali zapravo je tu da pronađe znakove bilo kakvog prijašnjeg života.

"Naučnici ne očekuju da će pronaći živa bića koja trenutno napreduju na Marsu", navodi se na web stranici NASA-e.

Da li su na Marsu postojali znakovi života? Nova studija otkriva mnogo

"Umjesto toga, oni traže znakove života koji je postojao davno, kada je Mars bio topliji i prekriven vodom."

Iako ne očekujemo da ćemo se uskoro preseliti na Mars kako bismo otvorili radnju, neki astronauti u NASA-i trenutno žive u simulaciji Marsa . Ekipa CHAPEA A (Crew Health and Performance Exploration Analog) - sastavljena od četiri osobe - izvodi eksperiment u Texasu, koji je započeo u junu 2023. godine.

Tim će živjeti u simulaciji cijelih 378 dana.

U izjavi objavljenoj na početku eksperimenta, NASA je rekla: "Zaista gledamo kako se performanse posade i zdravlje mijenjaju na osnovu realnih ograničenja Marsa i načina života članova posade. Dakle, stil života je ono što pokušavamo simulirati postavljanjem realnog okruženja i radnog opterećenja za ekipu CHAPEA", prenosi Unilad.