Zbog čega podvožnjaci u Kantonu Sarajevo plave nakon svakog nevremena?

Jasmina Ćebo
Zbog čega podvožnjaci u Kantonu Sarajevo plave nakon svakog nevremena?
Nevrijeme koje je 27. jula zahvatilo pojedine dijelove bh. glavnog grada uzrokovalo je nestanak električne energije, obustavljen je bio tramvajski i trolejbuski saobraćaj, a veliki broj semafora na gradskim ulicama također nije bio u funkciji.

Tokom nevremena najveći problem je bio u odvijanju saobraćaja jer su odvodi bili začepljeni. Naime, došlo je do začepljena pojedinih odvoda, te se voda zadržala na ulicama. Na na nekim mjestima kao što su podvožnjaci i podputnjaci došlo je do zadržavanja velike količine vode i vozila su bila blokirana. To se desilo ispod podvožnjaka u Buća Potoku.

"Što se tiče podvožnjaka u Buća potoku, na IV transverzali  (ulica Alije Kučukalića), razlog zbog kojeg je došlo do poplave, pored toga što su bile obilne padavine u vrlo kratkom periodu je i taj što je u tom trenutku, u cijelom gradu nestalo struje, samim tim su se isključile pumpe i nije bilo moguće pumpati vodu, a kanalizacioni odvodi nisu mogli primiti svu kišu koja je za to vrijeme pala", kazala je za portal Radiosarajevo.ba iz Direkcije za puteve Kantona Sarajevo, Jasmina Olovčić.

"Naš izvođač je odmah po saznanju izašao na lice mjesta, gdje su bili i vatrogasci, ispumpali su bazen, nakon čega se voda s kolovoza povukla i uspostavljena prohodnost saobraćajnice. Dodatni problem našem izvođaču predstavlja neredovno čišćenje kanalizacionih odvoda, što dovodi do taloženja mulja i neadekvatne odvodnje", navodi ona.

Ovakva situacija ponavlja se skoro svaki put kad dođe do većeg nevremena i u naselju Otes. Šta je problem s tim podvožnjacima i šta se, zapravo, radi na rješavanju tog problema, Jasmina odgovara:

"U ovom dijelu saobraćaj se odvijao otežano, pumpe su radile, ali također i ovdje je problem velika količina padavina u malom vremenskom periodu, što pumpe nisu mogle osvojiti. Na ovom području postoji upojni bunar i on prima određenu količinu vode, što je u normalnim uslovima dovoljno. Međutim, zbog čestih obilnih padavina, kao privremenu mjeru uveli smo spajanje upojnog bunara sa dodatnim šahtom, koji se nalazi u blizini, a planiran je i veći zahvat, koji će na kraju i biti konačno rješenje problema, a to je spajanje odvodnje na brzu cestu".

Povodom plavljenja podvožnjaka u Buća Potoku ispod kružnog toka koji je skoro završen, oglasio se i načelnik Općine Novi Grad Semir Efendić građanima koji su mu slali slike i pitanja vezana za ovu situaciju.

„Izgradnja kružnog toka desila se na inicijativu i uz sufinansiranje Općine Novi Grad Sarajevo, a nosilac tog posla bila je Direkcija za ceste Kantona Sarajevo obzirom da je šesta transferzala na kojoj se objekti nalaze saobraćajnica u nadležnosti Kantona. Dio projekta bila je i zamjena pumpe za vodu koja u vrijeme padavina ispumpava vodu iz podvožnjaka koja ne može otići prirodnim padom jer je kota na kojoj se nalazi niža od kote rijeke Miljacke. Pumpa koja se trenutno tamo nalazi se u zadnje vrijeme često kvarila pa je odlučeno umjesto popravki da se ugradi nova, većeg kapaciteta.

Direkcija za ceste, prema mojim informacijama, završila je proceduru nabavke nove pumpe i očekuje se njena isporuka i ugradnja nakon čega će biti završeno i asfaltiranje saobraćajnice ispod podvožnjaka. Općina nije mogla utjecati na dinamiku ovog posla iz prostog razloga što s tim nemamo ništa. Tražili smo u više navrata da se posao završi i odgovor je uvijek bio da je u toku procedura javne nabavke. Ako se ponovo desi da podvožnjak poplavi, molim Vas da primjedbe idu na pravu adresu, tako ćemo vjerovatno utjecati da se posao što prije privede kraju“, istakao je Efendić na svojoj facebook stranici.

 

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iPhone i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Povezano

/ Najnovije