Na KCUS-u u 2017. godini urađeno više od 2,1 miliona laboratorijskih nalaza

Radiosarajevo.ba
Na KCUS-u u 2017. godini urađeno više od 2,1 miliona laboratorijskih nalaza
Klinička hemija i biohemija Kliničkog centra Univerziteta u Sarajevu u proteklom periodu unaprijedila je funkcioniranje, te je tokom 2017. godine uspjela izvršiti 2.171.267 laboratorijskih nalaza.

Izvršena je reorganizacija prijemnog punkta gdje se vrše venepunkcije za vanjske pacijente, skraćeno je vrijeme čekanja u odnosu na 2015.godinu, a izvršena je optimizacija i poslovnih procesa obrade uzoraka.

Prema riječima prim. mr. ph. Suzane Tihić Kapidžić, šefice Kliničke hemije i biohemije, vrijeme izdavanja nalaza prilagođeno zahtjevima klinika i pacijenata. Uposlenici na posao dolaze već u 07:00 sati, dok se u 07:15 može već izvaditi krv u prijemnoj ambulanti.

"Urgentne analize se izdaju u roku 5 minuta do 1 sata, redovne analize u roku od 24 sata. Specifične analize rade se u propisanim rokovima. Sada se krv vadi na osam punktova, u odnosu na period prije dvije godine kada smo imali samo četiri. Prije dolaska ovog menadžmenta situacija je bila teška. Pacijenti su dugo čekali na vađenje krvi, na punktovima su radila samo četiri, sada radi osam laboranata i po potrebi uključujemo još. Raniji prostor bio je zapušten, a sada je okrečen i očiščen, a dobili smo i dodatnu prostoriju za pružanje usluga i vrijeme naplate usluge pomakli smo pola sata ranije“, rekla je prim.mr.ph.Tihić Kapidžić.

Prim. mr. ph. Tihić Kapidžić napominje da ova organizaciona jedinica pruža zdravstvenu uslugu sekundarnog B i tercijarnog nivoa. U protekloj godini urađeno je 2.171 267 analiza i obrađeno je 251.393 pacijenata.

Iako zbog tenderskih procedura nedostaju regensi uposlenici se trude maksimalno biti susretljivi prema pacijentima.

"Nažalost, ne možemo utjecati na tenderske procedure, zbog čega se suočavamo sa nedostatkom potrebnih reagensa i kritikama pacijenata. Mi nismo u mogućnosti da sami kupujemo reagense, a ponuđači su ti koji obaraju tenderske prcedure, zbog čega kasni isporuka reagensa KCUS “, pojasnila je Tihić Kapidžić.

Pacijent Kadrija Hrvačić zadovoljan je uslugom koja mu je pružena u KCUS-u. Ističe da nije čekao ni minutu na prijem u laboratoriju.

"Odmah su me primili. Rijetko dolazim u KCUS, ali u posljednje vrijeme očigledno je došlo do unaprjeđenja usluge. Zaista želim uputiti pohvale KCUS-u“, poručio je Hrvačić.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Povezano

/ Najnovije