Vučić putem TV Una stvara ‘medijski srpski svijet’ da ovlada BiH i regijom?

7
Radiosarajevo.ba
Vučić putem TV Una stvara ‘medijski srpski svijet’ da ovlada BiH i regijom?
Foto: Radiosarajevo.ba / Vučić putem TV Una strateški stvara ‘medijski srpski svijet’

Banjalučka TV Una, regionalna multimedijska televizija povezana sa sinom Milorada Dodika, Igorom Dodikom, koja bi program trebala pokrenuti do kraja godine, zamišljena je kao jedan od kamenčića u mozaiku “medijskoga srpskog svijeta”.

Metafora nije pretjerana: posve je očito da vlast Aleksandra Vučića usporedo s njegovim političkim satelitima posljednjih mjeseci ubrzano stvara sve gušću regionalnu mrežu medijskih platformi pod utjecajem svojih kompanija – Telekoma Srbije prije svega – ili netransparentnih projekata, kakav TV Una svakako jeste, a čini to tako što novinare i saradnike pridobiva astronomskim plaćama koje vrtoglavo nadvisuju uobičajene plaće televizijskih novinara u regiji, piše zagrebački Nacional.

Do ovih podataka Nacional je došao istražujući formiranje zagrebačkog uredništva ove televizije, koju će, kako prenosi, voditi iskusni novinar i urednik Zoran Kusovac.

Edo Maajka godinama vodi bitku s poremećajem o kojem se malo govori

Edo Maajka godinama vodi bitku s poremećajem o kojem se malo govori

TV Una će, također, imati svoje centre u Sarajevu i Beogradu.

Vučić je za svoj projekt, inače, pridobio brojne novinare astronomskim platama, koje su neuobičajene za novinarske plate u regionu.

Tekst Nacionala uklapa se u ono što je srbijanskoj javnosti već uveliko jasno, da Vučić preko Telekom Srbije, koju koristi kao kasicu prasicu, kupuje medije po Srbiji osiguravajući na taj način svoj i politički utjecaj svoje stranke.

Tako je već poznato da je Vučić, preko svojih ljudi u Telekomu, dao medijskom magnatu Igoru Žeželju 37,9 miliona eura da kupi tabloid Kurir.

Na isti način, korporacija Kopernikus, u vlasništvu brata zvaničnika Srpske napredne stranke, kupila je televizije Prva i O2, nakon što je prodala svoje podružnice kablovskog operatera Telekomu Srbija za skoro 200 miliona eura.

Još jedan primer takve politike je i namjera Telekom Srbije da se udruži sa privatnom kompanijom Telenor, kako bi se smanjilo učešće SBB-a na tržištu, odnosno, kako bi što manji broj građana Srbije mogao da prati N1, Novu S ili Sport Klub, koji se emituju samo na SBB-u.

Nevjericu u javnosti izazvao je i potez Telekom Srbije da za 600 miliona eura, otkupi prava za televizijski prijenos fudbalske Premijer lige Engleske na kanalu Arena sport za 100 miliona eura po sezoni, u narednih šest godina, što je gotovo deset puta više nego što je ta prava ranije plaćao Sport klub, koji se nalazi pod kapom United medije.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Komentari

Prikaži komentare (7)

/ Povezano

/ Najnovije