Općinski službenici uskoro će moći komunicirati znakovnim jezikom
U petak je u Sarajevu predstavljen projekat Saveza udruženja osoba s cerebralnom paralizom FBiH pod nazivom "Komunikacija sa osobama oštećenog sluha, obaveza inkluzivnog društva".
Zbog nerazvijene ili nedovoljno razvijene verbalne komunikacije osobe s oštećenjem sluha nailaze na niz komunikacijsko informacionih barijera sa čujućim osobama, što je često slučaj i na mjestima kao što su šalter sale u općinama, pošti, banci, trgovinama, zdravstvenim ustanovama i slično, pojasnila je za portal Radiosarajevo.ba Amela Hošić, sekretarica Saveza udruženja osoba s cerebralnom paralizom FBiH.
Kako bi se ove barijere uklonile ili ublažile, te osiguralo da osobe sa oštećenjem sluha nisu marginalizovane Savez udruženja osoba s cerebralnom paralizom Federacije BiH pokrenulo je projekat kojim će se opštinski službenici u šest općina edukovati u korištenju znakovnog jezika.
"Općinski službenici prisustvuju edukacijama koje imaju za cilj naučiti ih osnovnim terminima znakovnog jezika kako bi bili u mogućnosti da komuniciraju s osobama oštećenog sluha kada im dođu na šalter. Na taj način bi takve osobe mogle ostvariti osnovna prava u općinama.
Osim općina ovaj put u edukacijama učestvuju i predstavnici Saveza udruženja osoba s cerebralnom paralizom FBiH. Tako da smo i na naše članove proširili ovu edukaciju, jer su tu i osobe koje također imaju problema sa sluhom i govorom pa se pokušavamo na taj način i njima približiti", rekla je.
Hošić je za portal Radiosarajevo.ba napomenula i to da Savez udruženja osoba s cerebralnom paralizom Federacije BiH provodi ovaj projekat u sklopu projekta "Dijalog za budućnost" koji implementiraju UNDP, UNICEF i UNESCO u partnerstvu sa Predsjedništvom Bosne i Hercegovine.
Projekat "Dijalog za budućnost" se finansira sredstvima Ureda Ujedinjenih nacija za podršku izgradnji mira - Fonda za izgradnju mira.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.