:) / Very nice: Kazahstan zvanično usvojio Boratovu krilaticu u novoj turističkoj kampanji

27. 10. 2020. u 11:50:00 Radiosarajevo.ba

Shares: 10

Kazahstan, matična država izmišljenog filmskog lika Borata Sagdiyeva, usvojio je, na oduševljenje cijelog svijeta, drsku Boratovu krilaticu - "Jako lijepo!" (Very nice!) - kao zvanični slogan za svoju novu turističku kampanju.

U nedavno objavljenom nastavku filma o Boratu, izmišljeni novinar prikazuje "svoju domovinu" kao mizoginu, homofobičnu i antisemitsku - baš kao što to čini i u prvom dijelu. U tom filmu, Borat, kojeg je fantastično glumi Sacha Baron Cohen, brinuo se da će biti pogubljen ako film ne uspije.

Uprkos ovim ne baš tako laskavim prikazima, Kairat Sadvakassov, zamjenik predsjednika kazahstanskog turizma, rekao je u izjavi za Huffington Post da usvajanje Boratove krilatice u kampanji „nudi savršen opis ogromnog turističkog potencijala Kazahstana na kratak, nezaboravan način".

Kazahstanska je priroda vrlo lijepa; hrana je vrlo lijepa; i njeni ljudi, unatoč Boratovim šalama, neki su od najljepših na svijetu. Željeli bismo da svi dođu iskusiti Kazahstan za sebe tako što će posjetiti našu zemlju 2021. i kasnije, kako bi mogli vidjeti da je Boratova domovina ljepša nego što su možda čuli", rekao je.

Oglasi prikazuju turiste kako planinare sa selfie štapom ("Jako lijepo!"), piju fermentirano konjsko mlijeko ("Mm, to je zapravo jako lijepo!"), čude se arhitekturi ("Wow, jako lijepo!") i poziraju za fotografiju s Kazahstancima u tradicionalnoj odjeći ("To je jako lijepo!").

Ideja za kampanju potekla je od Amerikanca Dennisa Keena, koji je putovao u zemlju na srednjoškolskoj razmjeni, a zatim i studirao kod kazahstanskog profesora na Sveučilištu Stanford. Sada živi u Almatyju, gdje ima pješačke ture, izvijestio je New York Times.

Naime, on i prijatelj prenijeli su ideju kazahstanskoj turističkoj zajednici i "odmah" dobili zeleno svjetlo za izradu četiri oglasa.

Odgovor je daleko od reakcije nacije na izvorni film o Boratu.

Podsjećamo, nakon što je prvi film izašao, 2006. godine, kazahstanska vlada stavila je oglase u američke novine osporavajući neke tvrdnje filma i predstavljajući zemlju kao modernu, stabilnu i okrenutu prema Zapadu. 


Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacija za Android | iPhone i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

NEMA KOMENTARA